Veelgestelde vragen

Hieronder de antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Als je een vraag hebt die hieronder niet beantwoord wordt, stuur dan een mail naar [email protected].

Wat zijn de levertijden?
We verzenden de bestellingen elke dag. Daarmee is je bestelling normaal gesproken de volgende dag bij je thuis. Houd er echter rekening mee dat het door de drukte bij de pakketverzending soms langer kan duren dat je bestelling geleverd wordt. Daar hebben wij geen invloed op.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis binnen Nederland.

Hoe kan ik het afleveradres wijzigen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Wij adviseren om eerst contact op te nemen met de bewoners van het adres waar het pakketje heen wordt gestuurd. Mocht dit niet lukken, kan je een mailtje sturen naar [email protected]

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om jouw order te annuleren. Je kunt het product retourneren aan I Love Skiing.

Kan ik mijn bestelling kosteloos retour sturen?
Nee, dat kan helaas niet. Je zult de retourkosten zelf moeten betalen.

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
Het retour sturen kan binnen 14 dagen naar I Love Skiing, Hugo de Grootstraat 33, 1441 KH Purmerend. Zorg dat je jouw naam en e-mailadres bijvoegt. Als het retour gestuurde product in nieuwstaat is ontvangen, maken we direct het verschuldigde bedrag over op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Het kan dan even duren voordat het weer op je rekening staat.

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan via iDeal, met je creditcard, Apple Pay en ING Home’Pay.

Is mijn online betaling veilig?
Je online betaling wordt afgehandeld door het Mollie. Zij maken het online betalen mogelijk op onze website en zorgen voor de afhandeling van transacties. Dat doen ze op een zo veilig mogelijke manier.